yaalim

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت yaalim


سپاهان درب
دوازدهمین کلیددار «باب همایون» چه کسی است؟
طرز تهیه گوشت یخ زده
یوتیوب با تروریسم مبارزه می‌کند

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

انتظارها برای انتشار فهرست پیشنهادی رئیس جمهوری دوازدهم در حالی به پایان نزدیک می شود که فعالان و کارشناسان اقتصادی، کلیددار جدید ساختمان «باب همایون» را مهمترین مرد کابینه آینده می دانند، کسی که باید سکان هدایت اقتصاد را در دست گیرد.

برایتان پیش آمده است که از سر کار برگشته اید، خسته اید و می فهمید که صبح گوشت را از فریز بیرون نیاورده‌اید؟ راه حل این موضوع استفاده از گوشت پخته شده یخ زده است. با ما همراه باشید تا طرز تهیه آن را یاد بگیرید.

یوتیوب با اعلام پنج گام برای مبارزه با تروریسم، اقدامات موثرتری در راستای شناسایی و برخورد با محتوای پروپگاندای تروریستی انجام می‌دهد. گوگل در واکنش به انتقاداتی راجع به کم‌کاری شرکت‌های تکنولوژیکی در جلوگیری از اشتراک گذاری محتوای تبلیغاتی برای تروریست‌ها این اقدامات را شروع کرده است و برای همکاری با فیسبوک و سایر شرکت‌های تکنولوژیکی اعلام آمادگی کرده است. جزئیات بیشتر این اقدامات را که شامل استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین نیز می‌شود در این ویدیو ببیند.

"محمد عبدالسلام" سخنگوی "انصار الله" یمن تاکید کرد که جنایات سعودی و ائتلاف در یمن با پوشش آمریکایی و حمایت جهانی انجام ، می پذیرد.

شورلت سیلورادو سنگین یک وانت ساخت شرکت شورلت است که با اینکه قدرت موتور و گشتارو بالایی دارد فقدان تکنولوژی‌های متدوال روز مانند کنترل کروز تطبیق‌پذیر همچنین قیمت بالای آن جای زیادی برای رقابت با نمونه‌های محبوب‌تر مشابه آن باقی نگذاشته است. با این حال دیدن این وانت قدرتمند از یک شرکت پر سابقه خالی از لطف نیست.

As the main focus of various domestic and international forces involved in the Syrian conflict is now on liberating the remaining parts of the country form ISIS’ grip, Turkish President’s latest remarks indicating a possible new military intervention in Syria, has added more complexities to the situation.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور چشمگیر ملت بیش از 42 میلیون نفر و حدود 73 درصد واجدین شرایط در انتخابات نماینگر آن است که در نظام جمهوری اسلامی مردم سالاری اصل بی‌بدیل در حکمرانی است.

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو این حق را برای خود محفوظ می داند که در برابر تحریمهای جدید اتحادیه اروپا دست به اقدام تلافی جویانه بزند.

پاپ فرانسیس خواستار تعلیق مجلس موسسان جدید ونزوئلا شد

اجرای زنده قطعه موسم گل را با صدای وحید تاج می بینید و می شنوید. موسم گل را پیش از این ایرج بسطامی نیز اچرا کرده و شعر آن متعلق به وحید دستگردی است.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/