yaalim

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت yaalim


سپاهان درب
دوازدهمین کلیددار «باب همایون» چه کسی است؟
طرز تهیه گوشت یخ زده
یوتیوب با تروریسم مبارزه می‌کند

۲۸۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) ارزش برابری ۳۹ واحد پولی را اعلام کرد که بر اساس آن قیمت دلار و یورو به همراه ۲۳ ارز دیگر نسبت به دیروز افزایش یافت، ۱۱ ارز همچون پوند انگلیس کاهش داشت و سه ارز نیز ثابت ماند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با قراردادهای موقت که تا این اندازه سایه انداخته است مخالفم اما نباید کاری کرد که بر تولید نیز فشار وارد شود.

تکنولوژی‌های جدید تلفن همراه از صفحه‌های نمایش تا شو تا سیستم مسیریابی در داخل ساختمان‌ها شاید فاصله زیادی از عرضه به بازار عام نداشته باشند. در این ویدیو چند تکنولوژی جدید در گوشی‌های هوشمند را که شاید تا چند سال آینده به بازار گوشی‌های هوشمند وارد شوند را ببینید و از جدیدترین پیشرفت‌های این عرضه مطلع شوید.

روز جمعه قیمت نفت افزایش یافت. قیمت نفت در روز جمعه به دلیل کاهش ارزش دلار و همچنین تنش های دیپلماتیک در خلیج فارس افزایش یافت. با این حال قیمت نفت علی رغم اینکه در روز پنجشنبه توانست برای اولین بار در شش ماه گذشته مرز ۵۰ دلار را رد کند، امروز هنوز نتوانسته است به بالای ۵۰ دلار برسد.

شورای روابط خارجه اندیشکده ای در آمریکا است که از وزرا و اشخاص برجسته روابط خارجه آمریکا عضو آن هستند. هم اکنون ریچارد هاس رئیس این اندیشکده است. ریچارد هاس قبلاً مدیر سیاستگذاری وزارت خارجه آمریکا بوده است. او در این ویدیو به مصاحبه با وزیر خارجه ایران، جناب آقای ظریف می پردازد. از آقای ظریف در مورد موشک های ایران پرسیده می شود، او در پاسخ می گوید که موشک‌های ایران برای دفاع از ایران هستند و ایران راه ها و وسایل دفاعی خود را کنار نمی گذارد. آقای ظریف می گوید که در جنگ هشت ساله با عراق وقتی ایران مورد حمله شیمیایی قرار گرفت، هیچ کس اعتنایی نمی کرد. اکنون چرا باید ایران سلاح های دفاعی خود را کنار بگذارد؟ ایران به موشک ها نیاز دارد تا اگر صدام حسین دیگری به ایران حمله کرد، ایران از شهروندان خودش دفاع کند. ویدیوی کامل این نشست را با زیرنویس فارسی برای نخستین بار در «تابناک» تماشا می‌کنید.

چین با کمبود شدید خر مواجه شده است؛تقاضای فراوان برای یک داروی سنتی به نام ای‌جی‌یائو که از جوشاندن پوست خر بدست می‌آید، علت این کمبوداست که موجب شده قیمت این حیوان به ۴ برابر افزایش یابد.

مدیر عامل موسسه اعتباری کاسپین که چندی پیش به این سمت منصوب شده بود، برکنار شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمان تحریم‌ها تنها امکان ورود تکنولوژی میزان حداقلی آن از مبادی غیر رسمی بود، گفت:بعد از برجام این امکان وجود دارد که به‌ رسمی صورت تکنولوژی‌های روز دنیا را وارد کشور کنیم.

مدیرکل هواشناسی استان لرستان گفت: خرم‌آباد با دمای ۴۴ درجه دومین مرکز استان گرم کشور شد.

یک شرکت انگلیسی امروز (دوشنبه) در گزارشی هشدار داد حمله سایبری بزرگی در ابعاد جهانی می‌تواند منجر به ضررهای هنگفت اقتصادی با میانگین 53 میلیارد دلار شود.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/